torsdagsfilurigt.

Jaha, såhär sitter man nu efter en lång dag på jobbet. Men trevligt och lite småflummigt som alltid. Började halv tolv idag stället för kl 14. Fick mig en liten powerwalk där me innan för jag gick till fel hållplats. Eller rättare sagt, dem hade flyttat den. Hur kan man göra det utan att varna då..? Yeah, hann me bussen iallafall. Kom till jobbet och myste till det. Sen kom mamma på besök. Med tvättmedel, ett 10pack wettexdukar och ett annat paket dukar som man kan torka möbler, fönster, badrum och allt med. 4 olika. Fina färger me. Tack tack!! Det behövdes. Så nu kan jag tvätta. Inget rent. Inne på sånadära extra underkläder nu som man egentligen inte ens borde ha hemma. Haha, tänk er hur dem ser ut.. HAHA fy!
Kanske inte FY men fy iaf.. Imon ska det tvättas. Finns det ingen tid så ska jag hota mig till en tid. Låsa in mig i tävttstugan med en baginbox och inte släppa in någon. Inte ens påven om han skulle få för sig att komma på besök. Men vänta.. Ahh just det. Det är ju jag som är PÅVEN!! MUHEHE!

Trött som en banan nu. Ska upp tidigt imon. Iväg på bus på förmiddagen med Karin. Handla en del. Ska kanske försöka köpa mig lite golv till mitt kök. Kommer bli sååå bra när det är klart! ME LIKE! Sen längtar jag som en skrutt till inflyttningsfesterna. Dude, jag önskar mig en dammsugare!

Horse bay blues. Bra låt det där. *trallar med för fullt* (försöker vissla men e kass på det)

HANI!! I LOVE YOU!!! Det är hårt nu men det går över. Du har alltid mig och alla andra.. Promise you babe! Kalabaliklove!

I helgen ska Ulle leka med Mikis som det ser ut nu. Det är underbart. Hoppas hon är lite friskare då.. Min kära vän!
 

trött = sova.


Kommentarer
Postat av: hani

and I love u my dear! :) kalabalik-kärlek föralltid.

2009-03-21 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0