Voff voff!!

GUTEN MORGEN!!

Här sitter jag. Nyduschad på sängen och döhungrig. Klockan är strax efter 8 en soolig torsdagsmorgon och jag har vart vaken sen innan 7. Inte så himla lätt att inte vakna när solen strålar rätt in i ansiktet. Inte vart och inhandlat mina persienner än för jag har inte hittat dem jag vill ha. Ni vet, sånadära fina breda och sitter på insidan. Mjau, kommer bli så bra. ;)
HAHAHAHHAHA kollade bort mot soffan nu. Hahahaha, oj vilken bra början på dagen. WWooohohoo.. Jag har en förkärlek til Kiss & Bajs. Ne, jag menar ju givetvis inte kiss och bajs i sina vanliga formen men märket. Kiss & Bajs finns som kläder, gosedjur, nyckelringar ahh you name it. Och jag är stolt ägare av gosedjuren i lagom storlek. Så det jag skulle komma fram till var att jag kikade bort mot soffan nu och där ligger dem. Den bruna (Bajs) ligger uppåner och glor in i den gulas (Kiss) stjärt. Ser ut som en ställning som bara högst olevande varelser vill syssla med.

Jobbade igår till 17. Tog bussen till Östra och gick sen därifrån till solariet. Sola en stund och sen gick jag en promenix hem. Kokade potatis och mumsa i mig. La mig i soffan och tryckte precis på play för en film när telefonen ringer. Jaha, det var Patrik som ville gå en kvällspromenad. Så upp och slänga på sig sletna kläder, varma med för den delen för nu är det slutet av Mars och miiinusgrader! WTF?!?
Vi gick o gick. Redbergsplatsen, Lunden, Östra kyrkogården, Kålltorp och runt lite mer. Helt underbart. Kul att småprata lite gammal skit om alla förr. Vi gick grundskola tillsammans. Eller några år iaf. Umgicks för jämnan och hade sjuukt kul med alla dårar. Så nu har vi inte setts på flera flera år men det känns inte.

Näfan, ska mumsa lite frukost och klä på mig. Jobbelijobb idag me.

Här kommer en högst ointressant smskonversation mellan mig och Peter. Ja vi är lite efter. (=

Ska du med och sola..? Går av bussen på Östra strax..

Vadå tycker du jag é blek?

Ja. Ska du me. E vid din hållplats nu. 515

Naj jag käkar våfflor

Äckel

Du ja

Du för helvete

Helvete för du

Tyst bara

Ja jag käkar ju våfflor hela munnen full

Kräk i smeten. Bara så du vet. Två bagare och en smet.

Mmm smask smask

Smisk smisk duckface.

Käften ful

Jag säger inte ett ord ju.


Jo 6 st precis


Hörde jag inte



;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0