vart tog kontrollen vägen??

Ulle undrar. Allt är lite hektiskt just nu. Ja, ni vet ju vad jag hade för mig i helgen, det var ju inte en lugn stund. Men mycket mycket trevligt. Måndagen var det jobb från klockan 11 på förmiddagen. Innan det lämnade jag bilen hos min moster och hon fick kör mig till jobbet. Det var snällt. Så väl på jobbet hade vi kärringgalej så det var ju massa old people där. Resten v eftermiddagen var relativt lugn.Förutom febervärk i hela kroppen och sprängande huvud. Var hemma vid 21 på kvällen efter jobbet. Tog en cigg med Karin och sen hem och totalslockna i sängen vid 22.
Tisdag, igår, blev jag hämtad hemma av Karin som var på vift på ringön efter rosenbröd. Detta var vid 11-tiden. En sväng till Johanneberg och hämtade dukar. En snabbhandling av ditten och datten på Willys för att sen börja jobba kl 12.
En buffé skulle göras. Det gick bra hela dagen. Ulle Karin Babsan och Lena klarade av hela projektet galant. Mycket god mat och snabbt in när alla trista lärare hade gått in i hörsalen igen. Shit, lärareär ett eget släkte. Dryga, lite halvbänga människor. Haha, en som inte tålde nåt. Snacka om negativ. Hon var verkligen ett ess asså. -Jaha, bjuds det inte på något kaffe, jag kan inte äta något på buffén. Vi försökte fråga vad hon var allergiskt mot för att se om det verkligen inte fanns något vi kunde fixa till henne. Men nee, hon kunde INTE ÄTA NÅGOT!!! Det var rökt lax, kycklingspett, bulgursallad m. tomat och broccoli, rosenbröd smör och ost, trädgårdspajer med grönsaker i.. fetaost, oliver och soltorkade tomater i skålar. Komiskt att hon inte kunde stå nära bordet och kolla vad som fanns ens. Hade hon fått allergiskt reaktion då och tuppat av?? Kanske hade vart lika bra. ORKA vara så negativ..!!?
Var hemma vid 21 även denna dag. Trött som få men råkade gå över till överskottsenergin och började packa och hålla på. Vid 01 inatt entrade jag sängen. Skööönt.

Idag är det onsdag hel dagen. Jag börjar klockan 14.00 och slutar 19.00. Himla skönt. Då kan jag ta och packa lite ikväll med. Gör det långsamt så jag får det som jag vill. Rensar och slänger lite skit också.

Tänkte att jag skulle strunta i att skriva en vecka framåt. Men jag har allt uppbokat så det kommer här.

Torsdag 5/3: jobb 14-19. Får förhoppningsvis bilen tillbaka då. Packa lite.

Fredag 6/3: jobb 10-13.30. Sola hoppas jag efter jobbet sen kommer Joel på eftermiddagen kvällen. Det blir en luuugn kväll med mat och film. Allmänt slappt. Så kan jag ju bara hoppas på att Karin och Anders kommer också. Efter hennes monstervecka så kommer hon vara döende.

Lördag 7/3: jobb 12.30-19 senast. å kvällen blir det alkoholintag som gäller. Ulle, Joel , en pape"gojan", Karin & Anders. Jag chansar på att iaf 3 av oss somnar i en hög på balkongen efter 3 glas bubbel. Joel, för att han jämt gör det. Ulle & Karin pga. utmattning. Time will tell..

Söndag 8/3: Bakisdag alá mjukisar, onyttig mat och soffhäng. Fast ska ha packat klart också så det blir en hel del av det sista att packa ner. Joel får så snällt titta på.

Måndag 9/3: jobb 06.00(!!)-14.00 sen åka förbi den nya lägenheten och kolla så farbror Otto städat ordentligt. Ett litet orosmoment faktiskt. Frosta av frysen, bakom soffan och sängen. Det hoppas jag han fixar (=
Är allt klart så blir det till att leta efter släp att hyra och en bil med dragkrok. För det har inte min lille blå.
Ett lass sen är flytten klar. Det är skönt.

Tisdag 10/3: jobb 06.00-14.00 Om jag flyttat allt så blir det till att städa mamsen lägenhet. Hon kommer hem torsdag så då måste det vara klart. Urk!

Onsdag 11/3:   jobb 06.00-14-00 Samma som ovan. Och är allt det klart så blir det väl till att börja packa upp.

Tordag 12/3:  jobb 06.00-14.00Samma som ovan.

Fredag 13/3 Sista dagen med jobb 06.00-14.00.. slappa hela dagen om det finns tid till det.

Lördag söndag är det också jobb. Dock inte lika tidigt som 06.

Så ser mina dagar ut nu ett tag framöver. Hinner antagligen inte skriva alls. För det ska köpas ny dator också. Och ett badrumsskåp. Målas om i både hall och kök i den nya. NÄR FAN SKA JAG HINNA ALLT??????????? Vill ju ha det klart nu så jag kan sätta ihop mitt nya kalasfina köksbord. Och mysa till det.

Jag har tappat kontrollen på de närmsta 2 veckorna framåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0