You go girl!

Ah fan va jag är helt klart bäst!! Uppe sen 8 idag med. Lyckats att putsa alla mina fönster. Byggt ihop alla stolarna och även bordet. Blev kaaaanooon ju! Förutom att en av de jävlarna glappar som fan! Illa illa! Men det ska jag väl hitta någon som kan ordna..
Mikis kom vid halv 11 tiden med fika. Så vi invigde det nya bordet och nojjig som jag är så la jag ett örngott som skydd för att det inte skulle bli märken i bordet. Haa, valt fel bord tror jag. Men snyggt som fan är det! Kommer bli toppen när golvet e kalrt så jag kan flytta in det där..
Nu sitter jag på jobbet föresten. Det är inte tokigt. Kom hit vid 13.00 för söta snälla bästa Mikis körde mig hit. Tog med datorn i min heta datorväska från Calvin Klein. Oh yeah!
Så nu börjar jag snart. Ska bli trevligt. Vi har ett gäng kids från gymnasiet som sitter i caféet och spelar poker. Om sjukliga summor pengar tydligen om man ska tro på  lärarna. Var ute och sa till dem förut att de får dämpa sig. Skriker ju som stuckna grisar på kolla.
Jobbar bara till 19 idag och det är lite småskönt. Igår var jag och Barbro här till 20.30. Myspys! Sen hem och byggde en stol för att sedan däcka och sova heeeela natten. Vilka skönhetssömner jag ligger inne med nu förtiden. Det gillas a lot!


SAYONARA!


mina fönster skiner som tusan! ME HAPPELIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0