1 oktober 2006 skrev jag detta. Lovelii.

Rockstar weekend!!


kan ju börja att tala om att om jag inte får en MacFeast inom en kort stund så kolar jag av! e så smaskigt sugen på att få sätta tänderna i en alldeles färsking. Grr.. Ge mig! suktat sen kl 15.00 efter den.  då kom man hemtraskande i klänning.. efter helgens bravader..  
härmed kommer en redovisning av Rockstar Weekend alá F.eber!  

Festa Exxa Baren Eller Röjj!  

Vi har gjort allt. å lite till!  

Fredag:  
16.00 slår jag upp ögonen. Telefonen ringer.. Morr! Vakna knappt av den, så trött var jag. efter 3 nätter på jobbet.
Snackar me Hani ca 17000 ggr å planerar kläder.. förfest å allt som hör till.. runt 7tiden dyker hon upp lagom innan jag tuppar av av alkoholsugenhet. efter vi gjort oss fina å goa och lyckats ta 3tusen kort, garvat ihjäl oss å hällt i oss massa vin så dyker Johan, Louisa & Sigge upp. BURR var ett faktum! Rim, hej knekt, regler och Kaos!
Vid 23tiden kör världens bästa Taxijocke oss me räääserfart till Trägårn. När vi ställt oss i kön å kommit en bit upptäcker vi att vi inte passar in. Svartklädda långhåriga skabbiga illaluktande syntare Överallt! WDF??!!!
Vi gick! till Hardrock.
Efter att vi ljugit lite för vakterna om att vi alla spelade i Rannebergens IF så kom vi in. Shottar, dans, Ciiider, Jäääger, garv å kort! Flumt skumt å dumt! vi var kalas tokfulla hela högen. Smaskigt!
Köpte världens största drink till Siggeskito som fyllde år. dan innan.. skitungen.. Han var ju halvdäckad på bordet. Även Johan slumra till en stund innan jag räddade han undan från vakterna. Ilskna saker det där!
Skummar runt lite överallt på stället.. Chulle, Hanis jobbarkompis som sagt, (: var där me. Totalt liten å rolig. Smet över till Honey senare efter mycket alkoholintag och svepte lite där me. Kvällen börjar lida mot sitt slut och en av alla miljoner svarta chaufförer fick äran att köra hem lilla mig å en till. Det hela slutade med en rymning. Från mitt egna hem. haha! Jallör, Kenneth & Jensflens plocka mig me taxi halv sex å så åkte vi till mölndal. krök & pök.

Lördag:
  
vakna såklart! efter en lr två timmars sömn.
äter mackor, läser tidningen, e allmänt bakfull, lyssnar på Jalles underbara stämma när han spelar gitarr & sjunger upp Kenneth, ligger å myser i sängen å lite till... sen nudlar me ägg. mums!
Hani & Johan plockar upp mig på förmiddagen. Heja mig! 3 sletna monster. Johan å hans lag skulle spela sista matchen för säsongen å jag & Hani följde snällt me och hejade! eller aa, garvade. i Bohus.
Kenta som är 1.97 lång satt me oss. Fast han ville hellre hem å kolla IFK - Helsingborg. tönt. Roligare å kolla på FC Z:as rivaler Zenith. undra hur han orkade, kanske han e bra på att koppla bort. fast ngra ggr kolla han allt lite knepigt på oss.. Undrade nog vad fan vi syssla me. För er som inte vet hur underligt flummiga och skrattiga jag & Hani är på bakfyllan så kan jag inte förklara det heller..
Måste upplevas som sagt!!!
Sprang gjorde vi lite me. Men la av ganska fort när jag höll på å trilla.. hade nog inte överlevt det. Inte fallet utan garven efteråt hade tatt kol på mig. & Hani.
Back to the game.. Fick oss en liten tillsägelse av Herr Ken. Vi satt å skratta åt en som var lite kort å disskutera lite.. Då säger han plötsligt att vi inte har ngn rätt i hela världen att prata om korta folk. Vi blev tysta. Kan väl inte hjälpa att vi e 2 skitar höga.
Matchen tar slut efter två toabesök, en halv mooning, en utvisning, en jävla ljugare som vi ville slå, en kommenderande Johan, 7 mål. Medans killarna byter om traskar vi bort till bilen så länge. Hittar nyckelpigan BO och skänker den till Hamiltons bil. Fast han ville inte ha BO så vi gav han till Johan istället. Sen flög han nog iväg. Vi hittade även en fluga som vi döpte till KASPER och därmed var BO KASPERS orkester fulländad. Bzz Bzz!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONK! Fan, d var gott! Trötta som små as. Skulle vi ut eller skulle vi stanna inne som två normala människor hade gjort.. Det var frågan. Äsch, vi åker hem till mig å sover en stund. Sen ser vi.. Det var en bra idé kom vi fram till. Väl hos mig blev det inget sovande.. Låg gjorde vi.  Under och över. Med varann och själva.
Klockan slog 21 och vi kom fram till att vi verkligen skulle ut. Duscha, gjorde oss snygga. På me festblåsan och korka upp. Ramla la in på Trägårn ungfär vid tolv. Fram t baren och beställde en flaska sprit. Razz eller Absolut. Absolut slutade det me. Starkare grejer det. ;)
Pröjsa skiten å satte oss i våran hörna. Skrämde iväg alla små vidriga groggluder och började glatt hälla i oss.. det hela slutade i att vi hade iskrig.. Jag flippade å hällde hela spannen över Peter å han blev blöt. MUHAHA!
Kvällen var klockren. Träffade sjukt mycket kul folk å alla hade skitkul.

..KUNG KUNG KUNG..  

Finns mycket mycket mer att tillägga om denna helgen men jag har skrivkramp.  

Glo korten å njut.
De flesta på Ein & Stein som vanligt. Muhe!  

Hani.. finns inga ord som kan beskriva hur vi é. Det é härligt!

 lätt.

 svårt.

 hårt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0