bättre begagnad..

Det är ungefär så jag känner mig idag. Mitt stackars huvud väger mer än alla bananer i Afrika och jag har ingen vidare lust att gå upp. Men man är ju bara människa så måste väl. Hade vart lättare om man vart något annat. En soffkudde hade vart nice och vara. Bara ligga och jäsa hela dagarna. Oh ja det hade vart gott. Jag är så slö och seg. Ändå la jag mig innan tolv igår och vakna strax innan 8 nu. Bah, ingen jämte som puffar på en. Hade vart lättare då :)
Somm sagt så blev det bara direkt i bingen igår. Varken spårvagnen eller vädret lockade ut mig. Kanske var dumt men det är lite sent nu att tänka på.
Solen skiner idag men jag är tveksam till att det är varmt. Så nu kommer vi till detta dumma problem igen när värmen plötsligt försvann som ett skott efter helgen. Vad FAN ska man ha på sig?? Nu har man ju vant sig vid sommarkläderna nästan ju. Orka gå igång med jackor och shit igen. Måste ju räcka med en lite tjockare tröja hoppas jag. Vill ha på mig mina gummistövlar idag. Det måste man väl kunna ha nu. Blåser ju halvstorm utanför mitt fönster. Storm = Gummistövel.
Hoppas det blir grande fint väder på fredag lördag för då ska jag kanske skutta upp till mamsen och jobba några timmar hos henne. Sjukt kul då med mycket galet folk som ska ha blommor dit och träd dit. Undra hur många som planterarin perenner i röva?? HAHAHA! Gödslingen är ju inbyggd och klar!!
Måste gå upp nu.. Ta tag i allt och inviga den nya veckan med en go macka.

-MEN VI SKULLE JU LIGGA MED VARANN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0