helt färdig.

Gått upp duschat sminkat klätt mig. Så har min morgon sett ut hittills. Peter plockar upp mig om 40 minuter och vi ska tjoffa rätt upp till ytterby och leka men mor min. Kommer bli en intensiv dag detta. Pustar ut redan nu. Frågan jag ställer mig nu är varför i helskotta jag är klar redan nu. Innan 8. Halv 9 dyker ju han upp. Har även skalat ett kilo morötter och skurit i mindre bitar. Alltid gott att ha något att smaska på. Stövlar nerpackade ifall det kommer regn, som inte hade kommit som någon överaskning. Jag ska jobba idag för er som inte fattar det. Ute. Kommer bli kul som fan så länge mamma håller sig på mattan. Tss, sist vi spenderade en dag tillsammans gick Jesus med Billabongshorts och surfingbrädan under armen. Fast egentligen, vad skulle han med den till. Han peka ju bara lite lätt på havet så delade det sig. Han hade den bara för att se otroligt cool ut. Undra om den var gjort av flinta? Förutom 2 veckor tillsammans i Thailand i december så har vi inte klarat det på flera år utan att ha ihjäl varandra. Sen säger jag inte att det var 2 peaceful veckor i Thailandet heller. Ne, vi hade våra stunder. Vi är som två vänsterhänder på samma människa. Vem ska få vänstervanten på vintern är den ständiga kaosartade frågan.

Sjukt kul hade jag igår iallafall när jag satt och kollade igenom lite filmer. Upp med dem på bloggen. Har ju huuur många som helst. Kommer bli en resa tillbaka i tiden för alla gamla goingar som lyckats komma med. Muhehe! Karin var förbi en sväng igår med på kvällskvisten och tog en kopp kaffe och ett gäng cigg. Nu kommer vi inte ses försen på tisdag och det är en hel eeevighet ju. Människan ska ta sitt pick och pack och kila över till Italien lite lätt med sin knäppa kille Anders. Ja, han är knäpp. Röva bort min Karin sådär bara. Inte OK!
Var även hemma hos Sandra och myste med henne ett tag efter jobbet. Och Lucas såklart men han var så grinig så jag ignorera honom bara. Jävla gap och skrik. Fast sen blev han iof lugn ett tag så vi drog till solariet och medans mamma Sandra sola så gick Ulle en promenad med den lille. Gav han ett Mariekex så höll han mun.

Fix & trix innan jobbet nu. Lite till att dona med innan man blir plockad utanför. Borsta tand ska jag göra.


KISS & BAJS är lite av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0