Jag ljuger så bra!!

Kan man ju säga ja. Skrev att jag flyttat min blogg till ett annat ställe men såå jag ljög. Fast det kan man ju inte heller säga att jag gjorde. För jag gjorde en ny, skrev några dagar där men sen kändes det lite fel. Jag gillar denna. Visst, inte lika mycket funktioner och blaha blaha men nee, blogg.se is the shit! Så nu är jag tillbaka här och ska fortsätta med detta tills jag dööööööööööööööööööööör. Eller där ljög jag nog igen. På ljugarstigen är Olliwolli.

Sitter här som ett fån och har nyss beställt nya visitkort till mamsen min. Även en dötuff stämpel som vi ska ha och stämpla kunderna i pannan med. Alla ska veta att de vart hos mamma och handlat. Weeeii, kommer komma massa tufft folk sen som vill ha stämpel i pannan. Snacka om att jag är kung på reklam!
Vart på jööbbät idag med. Schamsiramsi hade gått hem i morse pga av magsjuka. Mia har vart hemma hela veckan med skiten så nu är det bara jag Karin och Lena kvar. Får verkligen hoppas att vi slipper skiten. Men känner ngn av oss att vi är kajko i magen i natt så har vi stängt imon. Vågar ju inte riskera att vi smittar ner hela porthällagymnasiet med en CaCao-epidemi. Ne, sån flax ska inte ungarna få. Icke!
Skulle ju inte träffa lille skitungen Snöödddis med men det höll sig en dag. Sötnosen kom igårkväll och myste. Och i morse var han söt me. Sen kilade han iväg och Mikis kom förbi och hängde ett tag. Uscha, vad jag saknat min Mikis. Hon är bäst i alla väder. Hoppas allt går i hennes väg nu så vi kan leka oftare. galet galet.
I wan´t your saliva in my vagina!!
HAHA Sommaren 2006 var KAOS med oss 2. Never gonna forget it!
Men så blev klockan tolv och jag ville till Allum. Tänkte köpt mig en väska men det blev änna inte så. Kom därifrån med en ny Sebagojacka. Sjuukt snygg. Lite nya armband och 2 ringar. Även trosor och ett halsband. Saltvattenspray till håret och en nylagad klocka. Sjukt, den har legat trasig i 3 år i min låda här och jag har inte orkat lämna in den. Så tog med den idag. 50 spänn kosta det och tog ca 2 minuter att fixa. Så nu har man en "ny" klocka me. Känner mig grym som klarade allt detta alldeles själv. Vid 2-tiden traskade jag bort till jobbet och kom hem strax innan 21. Vilken underbar dag! Mera sådana!

AY CARAMBAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0