måste sluta pilla på allt..

Det är ju lätt dagens sanning. Persienninhandlingen igår slutade med att Ulle fick skämmas och Oscar var arg. Kanske inte arg men bra trött iaf. Fast som vanligt när man inte ska så skrattar ju bara Ulle. Kanske inte är så kul att läsa om bara detta. Det var såhär. Kommer ut från Bauhaus och ska sätta oss i bilen. En lånad bil kan jag ju tillägga. Då ser ju jag självklart ett lås på dörren som man måste pilla på. Och summan av den sketna kademumman blev då att dörren inte gick att stänga. Opps, I did it again. För "låskolven" satte sig på tvären och hej o hå. Vafan, jag pilla ju bara en snabbis. Tycker det var en kass bildörr som bara hängde sig sådär. Var ju inte min mening. Så efter lite knep och trix så konstaterade vi snart att det inte gick att fixa själva. Lite kastning av skruvmejsel och onda blickar senare så bestämde vi att Ikeakorv skulle sitta bra. Och då kunde jag passa på att köpta 3 växter oxå som jag behöver. Stark som en oxe håller jag i bildörren med båda händerna bort till nästa parkering. Väl där efter många pustar från mig så kom vi på att dörren gick ju inte att stänga, ännu mindre att låsa. Lite mer arga onda blickar och en hel del Hmmande när jag försökte lägga huvudet på sne med valpögon. Ne, det fick bli en liten tur upp till Kareby. Liten och liten.. Förbi Kungälv och långt in i tjottahejti in i skogen. För en gångs skull körde Oscar ganska lugnt. Annars hade nog bildörren flygit av. Med lugnt menar jag att hhan fortfarande körde förbi alla men ändå lugnt. Fast han log lite i kurvorna när jag fick hålla dörren med livet.
Kom fram och självaste pappa B gick ut och mecka ca 3 sekunder sen var dörren lagad. Det var la gött det var la gött!!!
Lite mat där sen hem. Lämnade persiennerna hemma i öster för att sen åka med den nyfixade bilen till väster. Tillbringade kvällen med bejb, Leo & Sebbe. Himla hyvens killar!!
Sebbe, ägaren till bilen fick sig ett gott skratt han med när han hörde om vårat lilla äventyr.
Men nu har man avklarat mötet med hövdingen i familjen och det är ju positivt.

Spöregnade när lillen åkte till jobbet i morse. Paraplyet låg givetvis kvar på jobbet sen gårdagen så man var rätt dyngsur när man kom fram i morse. Men det göööööööööör inget. För jag var glad ändå.
Hästen fick sig lite frukost när hon kom fram. En lika go och galen dag på jobbet idag med. Schamo & Mia. All cred för ni får mig att skratta. Den där ställningen som kräver både soffa, tvärsärande ben och Schamo bakom. Måste testa. Mia, ska vi hyra in Schamo varje gång då?? Ge betalt.. Boka tid? Tåls att tänka på. Kanske kan tjäna en hacka i sommar.
Sexualundervisning alá Ulle & Mia. Vem vill inte lära sig vad vi kan liksom.

Shit, nu fick jag sådär bråttom igen som bara jag kan få. Slapp i morgonrock här i soffan nu. Ska slänga på mig mjukisar och pila bort till solariet. Möta karin på en cigg en solning och lite slappt gött häng i solkön.


SNILLEN SPEKULERAR är ju dagens höjdpunkt. R & J, ni måste sett för roliga ut.




Snöödddis. För tillfället gör han mig tokglad. Vem vet, kanske håller det i sig.



Kommentarer
Postat av: sussi

hahaha ulle det ska vara du ti det..=)

2009-05-06 @ 23:38:08
URL: http://susannemars.blogg.se/
Postat av: mia

Haha! Ja sexualundervisning vore något för oss!? Kanske ska börja på Porthälla gymnasiet att gå in i klassrummen. Haha omg jag vill inte evta hur det skulle se ut, hahaha! Grymt kul igår iaf när schamo verkligen gungade mig!

2009-05-07 @ 09:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0