nyckelpigskrig.

Börjar bli lite smått galen. Antingen är solen framme 5 minuter och då svettas man ihjäl, klär av sig de mesta av kläderna för att nästa sekund snabbt som attan dra på sig dem igen då det blir minusgrader fortare än man sveper en cider. Så frågan jag tror att inte bara jag ställer mig på morgonkvisten är ju vad i helskotta man ska ha på sig. Vinterpäls eller flipflop?? Göra som Hoa Hoa, hottentotten och strunta i alla kläder. Dör man av kylan så gör man det. Risken på dessa breddgraderna är väl inte så stor men en yttepyttetajnivajni finns det säkert.
Tvättar nu. Var inne på reservtrosan och då är det illa. 2 maskiner underkläder ungefär kan man säga. ja, ett par byxor jeansjackan och 2 arbetströjor me. Men ändå. Tvätta liksom. Hade hellre suttit på Mac donalds och ätit Mc Feast nu. Är så sugen på det så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Hmm, till Donken kanske.
Solade igår efter jobbet med Karin. Träffade på min lilla ärkepolare på väg ut. Hallååå eller. Dagens höjdpunkt. Lite garv att ta igen. Mycket snack om allt och alla blev det ju självklart me. Asså vissa människor ska ju bara bort från planetens yta. Vilka idioter det finns. Egoister och fanskap. Men min lilla fisunge Hani, Heni, Wooble, Ronny, Ein, Piff.. Hon är lite sjuker men när detta går över och hon är fit for fight igen så har vi sinnesmycket att igen. Och det menar jag verkligen. hallåååå eller. Haha! Räckte med 5 minuter så hostade vi ihop. Lite internt där men ah. Sjukt!
Ooooooscar plockade upp mig när jag vart hemma i ca 10 minuter. Klockan var då kvart i tio på kvällskvisten. Bort till Sävedalen och dammsög bilen. Tanka och sen plockade vi upp den riktiga pappa B. Hoppa av vid Bäckmans borg på Chapmans torg och chiloutade lite innan vi så gott somnade in. Tobbe var också där men han satt mest och nördade sig
med datorn.
Lite fix oxh fräs nu innan man ska till jobbet.. Är astrött men det får gå. Hej länge!


-Varför tar man bladesen om man inte ens kan åka uppför ett 10 centimeters kullerstensgupp!?!?!?





2 ägg i högklackat sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0