Pang pang Lucky Luke.

Hemkommen från en dunderskön kväll. Oscar, the bejb, mötte upp mig och Peter efter att vi suttit och småkivats i 2.5 timmar på en av de bästa filmerna jag har sett. "Män som hatar kvinnor".. Asså, se den. Böckerna gick ju inte att sluta läsa. Jag läste hela triologin på 1,5 vecka. Det gick inte att sluta. Ne, helt omöjligt. Filmen var lika bra, okej detaljerna var ju inte med men ändå. Så nu måste jag vänta ända tills september då tvåan släpps på bio. Peter var skeptiskt. Han har inte läst böckerna och visste inte om han ville se filmen. Men han blev helt tagen han med. Kom tillomed lite tårar där i slutet. Haha mes! Sen lufta han lite mitt under filmen me så det luktade apa. Haha, men han skyllde ju givetvis ifrån sig.
Kändes helt grymt att umgås med Peter en helkväll igen. var på tok för längesedan sist. Men det blir ju lite så. Man har sitt egna och jobbet tar upp all tid.
Utanför Biopalatset träffade vi även Hani och hennes Anders. En liten tjittertjatterstund med flum sen åkte vi hem alla. jag och Oscar med Peter.
Så nu blir det väl läggdags. Ska upp om 7 timmar. usch fy! Mamma hämtar mig sen bär det av mot jobbet.. Kommer bli en heldag med blommor vattning och GUMMISTÖVLAR! Jiha!




januari 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0