söndag i väst.

En grym dag på jobbet. Slog ihjäl några timmar med att kasta blommor på Peter och bli retad tillbaka. Sjukt härlig dag med sol och lite så. Har nog vattnat 170 miljoner pelargoner idag så gummistövlarna var ju givetvis på. Me like a lot!
Blev lite söndagsmiddag hos mamma efter jobbet. Mums med hemmalagade köttbullar sås och potatis. Får ju absolut inte glömma lingonsylten. Hem efter dinnertime och slöa en kvart i soffan. Sen blev jag totalt övertalad att komma bort till Jim. Där satt Sandra Otto och Niklas och hinka lite öl. Så en snabbis in i duschen för att ta en go dusch. Promenad bort till Jim, förbi kvantum innan förstås. Var ju tvungen att köpa blanddricka för Jim bjuder alltid på HB. Men idag blev det Apelsinrom. Det var riktigt gott att blanda med passionsfruktdricka. Ahh, efter några groggar och lite tjöt hit och dit så var det dags att dra sig hemåt. Då hade även Henke vart där ett tag och hade självklart Lucas med sig. Mitt lilla sötpäron var trött men ändåså glad.
Oscar plockade upp mig efter en stund sen. Vi drog en tur ut till saltholmen för att kolla lite lägen. Sen ut på lite ärenden för att sen kila över till mig. Hämtade lite mat och kläder. Över till de västra delarna av stan för att tillbringa natten hos bejbi. Sitter och lyssnar på Hottentottlåten självklart. Den är ju bara för grym!! Så jag!!

Nee, nu ska det rökas i köket sen ska jag ta min lilla snopp och gå å lägga mig. Den har ju vart iväg på vift flera dagar nu. Upp i Sverige och ner i Sverige.. Men nu är den på rätt ställe och här ska den stanna. Hihi.. Resten är censurerat. Tss..


Vänner.. ni gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0