Torsdag hela dagen och mig mår fiiinemang.

Det regnar.. Som sjutton me. Och mitt paraflax ligger på jobbet. Det är ju himla typiskt att man alltid ska glömma något. Kommer bli dyngsur. Skulle vart trevligare om det regnade män. Waah, tänk er själva att det regnade män i alla möjliga färger och former. Jag hade ju lätt paxat de snyggaste och sen valt ut dem bästa av dem. Designa sin drömman. Snygg intelligent rolig sexgud omtänksam och alla tassarna på jorden. Inget vel och avguda mig. Det hade vart något. Men sån tur har vi väl inte idag.. nee, ser bara massa stoooora droppar komma från himlen. Det är ju lovelii att man har sina gummistövlar. Oscar säger att jag får gå 10 meter bakom honom om jag ska ha dem i hans närhet. Haha, han är ju nörd. Han ska alltid få gå 170 meter bakom mig, spelar ingen roll om han går i diggelo diggeley kläder. Ne, bak med han! Tss..

Satt och pillade som en galning igår med massa koder och siffror. Ända tills klockan blev tolv och huvudet sprängdes. Sen sov jag så gott inatt. Vakna i morse och kände att denna dagen blir Toppen. Kan man ju hoppas iallafall.





This is me today.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har oxå gummistøvlar på mig....i løøøve it!!!! puss puss

2009-05-07 @ 09:42:42
Postat av: von silverstrumpa.

Det är det bästa. Bara traska igenom varenda pöl när alla andra går runt. Snacka om att spara tid.. Sjuukt hett är det me!

2009-05-07 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0