hottentott.

Asså jävlar ta mig fan att om ingen kommer och håller hårt i mig snart så kilar jag ner eller upp eller åt sidan och stryper mina grannar. Spelar ingen roll om det är söndag onsdag eller som idag lördagkväll.. JÄMT hör man dunk dunk eller Tv-snatter från deras lägenhet. Nu är det sjukt kass musik som jag inte ens kan kategorisera. Förstår ni hur ja har det då? Men all rätt att vara frustrerad. Visst att det är lördag idag men detta pågår jämt. och idag är jag extra trött och måste få sova för jag ska strax upp igen.
Hela dan har vart solig men blåsig. Så summan av det blev ju inte heller någon extra solbränna idag heller. Men var kul att jobba ändå. lite småtrött bara.
Den cidern jag skulle ta med Malin igår slutade med 10 kanske. Schamo skjutsade hem mig efter jobbet vid halv 3tiden. Slingrade mig in i duchen smidig som en elifant för att sen hetsgörasigordning. Robban kom och skulle plocka upp mig. Trevligt med lite sällskap när man är skitstressad och halvfärdig. Bytte från pumps till vanliga, från strumpebyxor till chinos och från klänning till en liten randig tröja. Pjuh.. snacka om beslutsångest. men det blev ju bra till slut. En sväng hem till Robban i Johanneberg där han duscha och fixa sig. Började sedan traska mot stan men då smartass hade glömt sin mobil var det bara att kila tillbaka. Men då hade jag fått nog av promenader så jag ringde minitaxi som man kan lite på i alla lägen. 5 minuter senare satt vi på väg ner till Viktoria. Vilken stolle till taxichaffis då. Han kunde ju inte haft mer än lite smulor chips i sin fula skål.
Uteserveringen hägrade och Robban & Ulle började göra det dem är bäst på. Hinka cider såklart. Klockan var nu 17 och Malin skulle komma 18. Hade mycket trevligt hela kvällen. Vi förflyttade oss in och Nowak kom med Sandra. Karin kom och hade Anders i släptåg. Även Richard kom. Ett gammalt ess jag träffade 07 tror jag. Genom Nowak som raggade upp honom i Grekland där någon gång. Sagt och gjort.. Kvällen var kanon, alkoholen smet ner i tarmen och jag var lycklig.
Strax efter 23 begav vi oss. Cyklade genom stan och trodde jag var kung. Malin hade med sig sin cykel. Jag vill ha en! Måste fixa det. Helt superskönt ju. Lite vingligt igår bara. Haha.. Kom till Heden. Ringde taxi och var hemma inom en kvart. Somnade in och vaknade till hela natten av vätskebrist. Knepigt det där.
Upp vid 7 och blev hämtad 8. Så har mina 2 senaste dagar sett ut.
Nyss kom jag hem från Mikis,. Kollar lite eurovision med Emma Sandra Nowak Therese Nyberg Bernard Fia Natalie + mer. Men jag är ju inte piggast idag så jag pilade hem strax efter elva. har bilen idag så det var ju skönt. Annars hade jag nog bara legat hemma och degat. Utan tv. :( Måste lösa detta nu. Börjar bli riktigt trött på patiens nu.

Sötnosen är borta hela helgen. Riktigt fuskigt tycker jag. Vill me komma bort en helg. Om så bara till Lerum. Vill åka bort helt enkelt. Slippa tänka på jobb och alla måsten man har hela tiden. Blä..

Grannarna på andra sidan gatan har fest och det är med störande. Jävla klappande och gapande. Fuck it. Måste sova.


So long Lovers.



Vi har ett gaalet förflutet tillsammans.



Jag är inte rädd, jag kan flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0