dagens ulle.

Asså tror inte det finns någon som är sämre än mig på att poppa popcorn. Micropopcorn är en sak men när det kommer till det där med att poppa dem i kastrull. Ne, fixar det inte bara. Sitter å lyssnar på pyset från kastrullen just nu. Ett popp sen stop. Blir lagom brända kan jag tro. Får la se hur det slutar. Kanske får mumsa på ett iallafall. Som smakar bränd kamel utan pungkulor. En sån dag idag när man är sugen på allt och lite till. Blev ju övertalad till en smärre utgång igår av min lilla iranska ärkepolare. Så efter jobbet igår var det bara till att snabba sig in i duschen för att bli hämtad 5 minuter senare av Hani Anders och Oscar. Till K-town en stund för lite smink och flams.
Idag har jag varken ork eller lust att skriva ngt så ni får nöja er med detta..
Kan ju tillägga att det var en dundertrevlig kväll igår och idag har vart grym. Majornas café med Sandra Åsa Lille Lucas och Oscar. 3 timmars tjat om allt och inget alls. Inte helt fel.

Resultat 1:



Fick göra en ny sats. Luktar bränt överallt.


Resultat 2:



Kan ju tillägga att jag inte har någon skål. Man tager vad man haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0