ännu en torsdag avklarad.

OMG!

Slutkörd i både huvud och ben kanjag lova. Skulle bli hämtad kvart över 8 i morse men redan kvart i mitt i smörgåsberedningen så ringde givetvis mamma och var utanför. HA, vilken tur för henne att jag är tidspessimist då och redan var klar. På med brallor bara och väcka bejbi som sov så gott. Hann inte få mitt morgonmys med det får man väl ta igen om en stund när han kommer. Vart derby idag ju så ölen har halsats hela dan. Jag har då bara fått vatten i tarmen. Ah, förutom min kalasgoa köttfärssås då såklart. Både mamma och Carro har vart med och smuttat på den. Den gick hem hos båda.
Dagens höjdpunkt:

Mamma ringer mitt när jag står med en drös kunder. "-Kan du komma och öppna containern, jag har låst in mig" HAHAHA dagens grej. Funderade  ett tag på att skita i att släppa ut tanten men det hade blivit ett jävla liv på "Eva Braun" då.
Dagens klumpeduns:

Ulle ska lyfta en 50liters jordsäck. Böjer sig framåt i världens fart och dunkar i pannan rätt i stålhyllan. Rassel, pang boom crash sa det. Sen stod jag och snurrade och kände bulan växa värre än på  Långben. Så nu sitter jag här med en dunkande bula som en annan 5åring som ramlat med cykeln.


Satt i bilkö på väg hem med mamsen. Tog en cigg och fick plötsligt syn på bilen framför. 001 såklart. Så nu tänkte jag börja om från 001 och jobba mig uppåt mot 999. Dokumentera självklart så folk kan kolla så jag inte ljuger.
Så här kommer den första. Lite småkul att precis när jag tagit kortet så kommer en volvo och kör jämte som också hade 001.. Kuusligt!






COOOOOOOOOOOOOOOOOOLT! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0