inget alls.

Äter fil. Bananpäronfil. Med banan i. Jag har sån fantasi. Men eftersom bananen var den största jag sett så känns det mer som om det är mer banan än fil. Och nu har jag ätit hälften. Så ni vet menar jag!
Klockan är lite efter halv 8 och Sex on Fire står på hög volym. Var uppe redan klockan 8 för jag skulle iväg och spela badminton med Peter. Gick ju sådär bra. Efter 4 samtal vågade han trotsa John Blund och vakna men då hade han så ont i halsen så han inte ville spela  längre. Jaha, och jag då, som vart uppe och studsat alldeles för länge för att kunna lägga mig och sova igen. Inte helt ok. Jaja, får väl ta och tvätta eller något annat JÄTTEkul då. Hade ju sett fram emot att spela då jag inte kommer kunna försen nästa vecka nästa gång. Crap!
Redan blodat ner halva lägenheten med näseblod idag me. Hunnit med en del.

Hade stans längsta dag på jobbet igår. Men kul var det och stressigt. Kom hem och avled i sängen redan innan tio men släckte inte försen etfer tolv för boken gick inte att sluta läsa och så var jag tvungen att lyssna på en av favoritskåningarna i telefon en stund innan man slocka in riktigt gott.
Ska bli så sjukt jädrans kul att åka ner den elfte. För på lördagen blir det tågrace med Calle & Beer mot Simrishamn för att fira Sus Rickard & Robban. Holeykvack vilken natt det kommer bli.

Ska självdö nu i brist på annat. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0